Overslaan en naar de inhoud gaan

VDS Premix

WEBSITETEKSTEN – BLOGS – VERTALINGEN – MAANDELIJKSE CONTENT CALENDAR – ADVERTENTIES OP FACEBOOK – RAPPORTERING

VDS Premix produceert al jaar en dag premixen en additieven op maat en is wereldwijd actief. Ze verlenen professioneel advies aan voerproducenten in veeteelt en aquacultuur. Verder staan ze voederfabrieken en hun klanten bij met diepgaande expertise op het vlak van nutritie. We werkten mee aan hun websiteteksten, schrijven maandelijks een blog, stellen content calendars op, zorgen voor vertalingen en staan in voor de rapportering van advertenties op hun social mediakanalen.

Heldere websiteteksten in meerdere talen

Een website is het visitekaartje van elke onderneming. Na een duidelijke briefing waarin de copywriter heel wat vragen stelde, schreven we de websiteteksten van VDS Premix volledig uit op maat van hun doelgroep: voerproducenten en hun klanten. Op die manier vormt de website een mooie basis van hun producten- en dienstenaanbod. Omdat VDS Premix wereldwijd actief is, schakelden we ook onze vertalers in om de volledige website te vertalen naar het Frans en Engels.

Maandelijkse blog en content calendar

De medewerkers bij VDS weten als geen ander dat online aanwezigheid vandaag essentieel is. Omdat ze er zelf weinig tijd voor hebben, stellen we maandelijks samen een content calendar op. Aan de hand van die content informeert VDS Premix klanten en medewerkers over het reilen in zeilen, zetten ze producten in de kijker en delen ze kennis. Op die manier blijft VDS Premix bij iedereen top of mind en werken we aan een contentstrategie op lange termijn.

Om ook de website te laten leven, schrijven we elke maand een blog uit over hun activiteiten. Op die manier geven we een duidelijk inzicht in de expertise van VDS Premix, waar (potentiële) klanten maar al te graag meer over weten.

Advertenties op Facebook

De content op social media werkt goed, waardoor we regelmatig advertenties opstellen om de diensten van VDS Premix in de kijker te zetten. De doelstellingen merkbekendheid, pagina vind-ik-leuks en meer websiteverkeer kwamen onder andere al aan bod. En wat zagen we? Die inspanningen leveren resultaat op!

Rapportering

Uiteraard is het belangrijk om alle inspanningen te meten. Aan de hand van een kwartaalopvolging van alle publicaties analyseren we de resultaten van onze inspanningen en optimaliseren we de content zodat die het in de toekomst nog beter zal doen.