Overslaan en naar de inhoud gaan

Blog

Je hebt een prachtige website met relevante, up-to-date informatie, maar die trekt erg weinig bezoekers aan ... En minder bezoekers, dat betekent ook minder klanten. Minder klanten leiden dan weer tot een lagere verkoop. Beeld je eens in wat het potentieel van jouw diensten of producten zou zijn als je dubbel zoveel bezoekers op je website of in je winkel zou kunnen verwelkomen. In deze blog geven we enkele tips mee om je online bereik te vergroten. Op naar meer klanten!
Automatische vertaaldiensten kunnen perfect losse woorden vertalen. Voor langere teksten schakel je een professionele vertaler in. Waarom? Dat lees je hier.
Google Analytics 4 is een cruciale tool om het succes van je online inspanningen te meten en bij te sturen. Ontdek hier de voordelen en nieuwigheden.
Een goede briefing is essentieel voor een copywriter. Met deze tips kan je jouw copywriter volledig briefen, zodat hij of zij snel aan de slag kan.
Een kwaliteitsvolle website laat een goede eerste indruk na bij je doelpubliek. En je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken …
Bloggen is belangrijk voor bedrijven. Het helpt je het verhaal van je bedrijf te vertellen, en als je het goed doet, zorgt het voor een website die ‘leeft’.
“Elk bedrijf zou moeten bloggen.” Maar is dat wel zo? Waarom zou je moeten bloggen en hoe bepaal je de juiste strategie? Ontdek onze visie op blogs.
De nieuwste Digimetercijfers zijn er! Wij vatten de belangrijkste resultaten uit het rapport van Imec over media en technologie voor je samen.
Een goede post op sociale media trekt de aandacht van je publiek. Ze treden in dialoog en je bereik wordt groter. Deze 5 praktische tips helpen je op de goede weg.